|
|
Forums |
Ceturtdiena 21.11.2024 |
|
Vārds |
Ziņojums |
Haide 01.06.2007 plkst. 14:21 |
Sākotnējā ziņa: Labdien!
Varbūts ir kāds (-a) zinošais (-ā):)
Izlasīju www.zca.gov.lv, ka intrauterīnā sistēma MIRENA ir kompensējamo zāļu A un B sarakstā (ar 01.05.2007.). Mana ginekoloģe, manu veselības problēmu dēļ, iesaka to lietot... Kādi dokumenti (analīzes, izziņas u.tml.) un no kuriem ārstiem (ginekologs, ģimenes ārst u.tml.) ir nepieciešami, lai iesniegtu iesniegumu kompensācijas saņemšanai un kur VID vai VSAA? Un, vai, tiešām ir reālas iespējas saņemt kādu naudiņu atpakaļ, jo tā tiešām ir dārga?!
Paldies. |
bela 06.06.2007 plkst. 10:39 |
Cik nu es no tās lietas saprotu,tad runa neiet ne par kādām izziņām.Ja ginekologs uzskata,ka ir attiecīgā diagnoze,viņš izraksta kompensējamo recepti,un paciente aptiekā iegādājas spirāli ar 75% atlaidi.Viss!
Ja spirāle jau ielikta par pilno cenu,tad gan vilciens aizgājis... |
bukte 27.07.2007 plkst. 12:07 |
belai taisnība, vajag meklēt tādu ārstu, kas saprot kaut ko no kompensācijas sistēmas un rūpējas par pacientu. Citādi vienmēr valsts vainīga. nevis ārsts, kas nejēdz izrakstīt slimniekam bezmaksas recepti (gadījumā, ja tas patiešām pienākas). |
Baiba 06.08.2007 plkst. 13:20 |
Labdien! Varbuut jau sen tas visiem ir zinaams, bet nu noleemu uzrakstiit, ja nu nav. Nejaushi atklaaju, ka jaunajaa, skaistajaa zaalju kompenseejama sarakstaa ir rupja kljuuda, kompensaacijas procents ir nobiidiijies par vienu rindinju, liidz ar to viss nepareizi. Mums vienu dienu izsleedzaas elektriiba un naacaas kjerties pie graamatinjas, bet klients sak teikt, ka summa esot nepareizaa, tas bija Seretide diskus, tas taa orienteejoshi. Ta nu radaas secinaajumi, kas tos tekstus pirms iespieshanas redigjee.
Veel viena lieta, kas mani tracina ir RSK, vinjiem nav vienas smukas graamatinjas, kur viss buutu redzams, ko atmaksaa un, ko nee, jaameklee pa lapaam, pec tam jaameklee ATĶ kods un apkalpojot garu rindu tas ir ljoti kaitinoshi, gan farmaceitiem, gan klientiem, taadeelj...secinu, ka naudu sanjem vinji ljoti naski, bet, piestraadaat, lai arii citiem buutu vieglaak nemaz tik ljoti neveelas...un veel suutiit receptes atpakalj, jo kartes terminsh beidzas, vajadzeetu tachu kaut kaa savaadaak to probleemu atrisinaat, piemeeram, laiciigi pirms terminja beigaam, sazinaaties ar klientu, nu nezinu..RSK man nepatiik... |
|
|
|